sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Kuulumisia

Khyllä mä viel elossa olen.

Joo elikkäs viime postauksesta onkin jo aikaa. Syyksi asetan elämän kiireet ja lomat muualle päin maailmaa. Mutta joo eipäs tässä mitään. Olen saanut kivasti ylläpidettyä sc summaani siinä neljän tonnin paikkeilla joka on yhtä tuskaa. Kun tietää että noin 70 menee joka viikko talliorjaan niin säästämistä tapahtuu aika vähän. Kieltämättä haluaisin tuon ruskean AQH hevosen mutta jaa.

Koulutuksessa ei ole tapahtunut minkään näköistä edistystä. Hullu saattaa roikkua vieläkin siellä 9 levelin paikkeilla, ja Myrsy on vieläkin 13 levellinen. Sanoisinko että aikaa on ollut minulla niukasti ja juuri ja juuri olen saanut uusia tehtäviä tehtyä. Vielä vähäisen nekin ovat kesken.

Mutta siis keskiviikon päivityksen myötä Moorland on saanut suuren muodon muutoksen jonka jokainen on varmaan jo huomannut mutta paskat siitä minä kerron. Muutenkin SSO tiimi laitto hiemen grafiikoita uusiksi. Uudet aidat, muurit ja yössä hohtavat puskat (täytyy antaa pisteet näistä) ovat ilmestynyt ympäri Jorvikia.







jopa loretta on saanut uudet kasvot 8)


Sitten pientä ilmoitusta tai jotain sinne päin. Jos joitakin kiinnostaa niin nyt sain eilen/illalla/yöllä julki ensimmäisen MEP:ini. Eli siis joo kaikki ketkä olisivat halukkaita nii menkääs lukemaan säännöt ja kyselkää tarvittaessa. Laita ihmeessä kommenttia jos ees hitusen kiinnostaa jokin partti kyllä mä uskon et mukaan pääset.



Ja kuten aina sivut olen päivittänyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti