lauantai 11. heinäkuuta 2015

Päivittelyä

Oeh sain päivitettyä sivut pitkästä aikaa, aplodit mulle ja mun jaksamiselle. Uudet konimukset, levutukset ja clubikin on saanut päivitystä. Shadow Hooveseista lähtemisellä on omat syynsä ja en halua rueta tänne paskaa kenestäkään puhumaan joten siitä ei sitten sen enempää. Hevosista lähetenyt matkaan on uusi American Paint Horse Diamondheart ja sitten joillekkin vanha tuttu Selle Francais Snowangel. Koulutuksessa edelleen Frostmist ja Snowangel. Ruusukkeita en enään rupea laksemaann ylös (koska oon nii pro lol) joten ne pyyhin sieltä pois.

Ja sit mun on kyll nyt ihan pakko tulla tänne huutaan asioista jotka nyt sattuu vituttamaan. Saattepahan jonkin verran tekstiä luettavaksi.

En tiedä onko tänne nyt ihan viisasta kirjottaa tämmöstä mutta joo: Mua nyt ollaan tultu_hirveästi_syyttelemään siitä että 'matkin' jotenkin jonkun henkilön videoita. Yleensä itse henklö joka väittää minun matkineen on ollut itse tämän videon tekijä. Tää ottaa aivoon niin jumalattomasti että ette osaa edes arvata. Ensinnäkin kun minä en matki_ketään_ja toisena kun tyypit tulee heittään dislikejä sen jälkeen ja kaiken päälle vielä se joka on valittamaan tullut niin poistaa kommenttinsa. Järki käteen ihmiset.
Tuossa ylhäällä siis on uusin SSO meppini johon myös tultiin valittaamaan ja sitten poistettiin kommentti kun tajuttiin että oltiin väärässä koko asian suhteen. Menkää toki katsomaan jos haluatte liittyä osaksi tätä kaikesta huolimatta.

Haluan tämän paskan loppuvan kun en matki_ketään_. Kuka tekisi semmoista paskaa kun tiedän mitä tuskaa on väsätä hieno vain 20 sekunnin video ja kuinka sitten vituttaa kun joku on mennyt varastamaan sen omalle kanavalleen ja väittänyt omakseen? Älkää tulko valittamaan jos ette tiedä miten asiat on, kiitos.

Sitten sain myös haasteen Lisa Diamondyardilta ja päätin toteuttaa sen eli tässä tulee:

Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Ei takaisin haastamista.

Tässä nyt ne 11 faktaa jotka on ehkä saatettu kertoa In Real Life otsikolla mutta tuleepahan nekin sitten esille:

- Olen entinen tuhluriprinsessa kunnes opin säästämisen taidon.
- Kesälomalla en ole tehnyt_mitään_muuta kuin ollut koneella ja tallilla (en tiedä onko 'fakta' mutta olkaa hyvä kuitenkin).
- Kone on mun elämä.
- Vihaan lukemista mutta rakastan kirjoittaa.
- Meillä on tällä hetkellä 9 kissaa (4 pentua) koska dah asutaan maalla.
- irl minua kutsutaan kikkeliksi ja netissä (löhinnä SSO) selloksi tai selo äks (okei mitä).
- nauran aika paljon enemmänkin turhille/tyhmille asioille kuin vitseille.
- mun vanhemmat on eronnut.
- mulla on ollut 4 omaa hevosta/ponia minun elämäni aikana (nyt kaikki on sillee ritspits mut lol en ole).
- minulla on Iphone 5S tällä hetkellä.
- Vaikutan hirveän tylyltä.

Ja haastajan kysymykset:

1. Mikä sai sinut innostamaan pelaamaan SSO:ta?
- Surfailin internetin ihmeellisessä maailmassa ja sit törmäsin SSO:hon joskus 2014 kesällä ja sit ajattelin et olis muuten aika kiva hepo peli, ja sit mä jäin koukkuun.

2. Uskotko pelaavasi SSO:ta siihen asti kunnes tarina on päässyt päätökseen?
- Jos nyt ajatellaan tämän hetkistä tilannetta että tarinapeliä tuli viimeksi vuosi sitten niin jos seuraava tulee pian niin taas seuraava vuoden päästä? Nykyinen minä sanoo joo, mutta tulevaisuuden ei tiedä.

3. Mitä söit ja joit viimeksi?
- Kakkua ja mehua koska fatness.

4. Minkä leffan viimeksi katsoit?
- Sarja mitä viimeksi katoin niin oli Orange is the new Black (katoin muuten loppuun ja olen nyt niin surulline tän takia), mutta elokuva oli varmaan Varjojen kaupungit - Luukaupunki, ja rakastuin Jaceen (Jamie Campbell Browelliin).

5. Omistatko bikinit vai uima-puvun?
- Triljoonat bikinit

6. Soitatko mitään soitinta?
- En.

7. Ihailetko ketään?
- Ihailen kaikkia joilla on ihan hiton hienot reisi- ja pohjelihakset.

8. Oletko Tubettaja?
- Noh tubettaja ja tubettaja, olen joo (ZeloX).

9. Mikä on parasta mitä olet koskaan tehnyt?
- Tarkoitetaanko sitä että mikä on ns. hyvin teko mitä olen tehnyt vai sitä että olen kokenut/tehnyt jotain ihanaa? No oletetaan nyt että toka (koska en ole ikinä tehnyt mitään hyvää); Joka ikinen kerta kun pääset kesällä laajalle pellolle hevosen kanssa ja sit vaan painat täyttä laukkaa siel (tää on joku kokemus juttu varmaan mut ihsm).

10. Mitä et kadu?
- En kadu mitään mutta oikeasti kadun kaikkea (nobody understand).

11. Onko sinulla oma tietokone?
- Tämmöne lenovon läppäri joka on persreijästä (eli pyörittää SSO sillee semi hyvin/huonosti).

Noniin siinä ne oli ja minä en nyt valitettavasti jaksa penkoa ketään SSoO bloggaaja jos tämä haaste oli vain niille suunnattu (?), joten en haasta ketään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti