keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Kuollut

Joo oon ollut nii maassa ja kuollut kun vain voi olla. Mutta te jotka seuraatte Instagramiani niin olette ehkä perillä missä mennään. Mutta joo nyt kun mulla on aikaa ja viimein intoa päästää päästäni asoita niin...

Mun pari viikkoo on ollut ihan päin mäntyjä ja kuusia. En vaan jaksanut saada mitään aikaiseksi ja olin aika maassa. Yritin kuitenkin olla teille normaali minä ja olla käyttäytymättä kuin maseentunut. SSO:ssa kaikki ei ole mennyt suunnitelmien mukaan eikä myöskään oikean elämän parissa.

Unelma siitä että servujen vaihto systeemi palaisi kehiin oli minun päässäni käynnyt toivottomaksi ajatukseksi ja olin jo unohtaa tuon asian kokonaan kunnes eräs ihminen hihkaisi siitä minulle. VIHDOIN JA VIIMEIN MINÄ OLEN WE1. Ette voi uskoakkaan kuinka hypein riemusta kun sain vaihdettua sen. Oh god. Ette ehkä ymmärrä tätä että jokin nuori tyttö voisi innostua tällaisesta asiasta näin paljon, mutta nyt tiedätte että erikoistapauksia on olemassa. Olen siis viettänyt viimeiset kolme kokonaista päivää we1 serverillä.

Mitä sitten clubiin tulee. Oltiin Dark Hoovesien kanssa käyty tätä keskustelua ties kuinka monesti läpi ja monet ihmiset ottivat siite melkoiset kohtaukset, sillä osa oli menossa we1 ja osa oli jäämässä. Osa suuttui heti kunnolla, ja osa taas oli liittymättä keskusteluun ollenkaan. Minä jätin Dark Hoovesit jo ennen servujen vaihdon takaisin tuloa sillä olin ollut tuolla noin puolisen vuotta, siirryin sieltä sitten we1 serverille muuttavan Shady Roses clubiin. Päädyttiin Dark Hooveseiden kanssa myöhemmin siihen lopputulokseen että clubi poistetaan. Eli siis DH on nyt poistettu ja en ole valitettavasti enään osa sitä, mutta en myöskään enään osa Shady Roseseita.

No missä minä nyt olen? Shadow Hooves.
Pidän tästä clubista todella paljon ja en kyllä jätä tätä hetkessä.

Youtube kanavallani on myös tapahtunut muodonmuutos. Kaikki gameplay videot ovat hävinneet iki ajoiksi. Niitä ei enään takaisin tule. Yhtenä päivänä vain suutuin ja poistin kaikki. Suoraan sanottuna kaikki oli sinä päivänä perseellään. Tuli vastaan paljon ihmisiä joilla ei ollut muuta aihetta kuin vaan jauhaa muista paskaa. Minulla ja muutamilla henkilöillä tuli paljon kissatappeluja sekä elinikäisiä vihoja. That's it.
Tämä ei kuitenkaan meinaa sitä että olisin jättänyt niiden tekemisen kokonaan. Kyllä vielä joitain Gameplay vidoita tulee. Sitten kun olen päässyt kokonaan ylös kuopasta.

Olen mä saanut myös jotain positiivistakin aikaiseksi. Olen saanut Tähden 15 levelliseksi sekä Eve poni on tällä hetkellä työn alla. Pena on niin kusipää että jäi toiseksi. Nyt meen vielä päivitteleen kaikki ajan tasalle!

JA BLOGGER EI ANTANUT MUN LISÄTÄ KUVIA. nyt meni tunteisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti